PåskAfton

Glad påsk då!!
Idag har jag hittils ätit lång frukost med mamma och pappa. det är super mysigt att bara dra sig på morgonarna och mysa men familjen. Efter frukosten gick jag upp och skulle locka håret men det gick inte så bra, jag lyckades frätta upp hackan. som tur är så syns det inte så mycket. Herdan efter håller jag nog mig borta från locktongen.

  Vid klockan 12 gick jag till stan för att mötta upp mig med Ditte ( min gudmor). Det blev att vi shoppade lite, vilket även var tänkt som mitt "påsk ägg" från Ditte. Super nöjd med det jag fick hem!
Fick hem tre super fina saker idag. Ett skärp, ett rosa nagelack och ett par super fina rosa byxor från Lindex.
sen gick vi och tog en fika/cola på nyfiket och pratade lite och bara hade det allmänt mysigt ihop.

Just nu har jag målat färdigt naglarna i mitt super fin  rosa nagelack jag fick idag!
Om en liten stund blir det ägg letande med mina bröder i trädgården. Det värkar just som att Påskharren har varit här. så nu får jag väll försöka tjuv leta lite innan killarna kommer hem. Så nu skall ajg gå ut. Hoppas ni får en bra påskafton POK Frida
Tumblr_mkh61g9wne1r4jv8ro1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0